Zbuduj przewagę konkurencyjną Twojej firmy

 

Opracowywane przez WINHILL CONSULTING strategie marketingowe obejmują profesjonalną diagnozę, jasno określone cele, narzędzia marketingowe, zadania
i zasady działania przedsiębiorstwa. Strategię marketingową traktujemy jako celowo skonstruowany system, dopasowany do potrzeb danego  przedsiębiorstwa, obejmujący zbiór decyzji dotyczących poszczególnych aspektów jego marketingu.
W opracowaniach tych identyfikujemy kluczowe problemy oraz przygotowujemy sposoby ich rozwiązania.

 

Jednymi z podstawowych zadań opracowywanych przez nas strategii marketingowych są: określenie sposobu komunikacji korzyści oferowanych przez firmę  oraz wskazanie grupy docelowej zainteresowanej analizowanymi produktami i usługami.

 

Wskazujemy jak zrealizować cele przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów. Istotną częścią strategii jest plan marketingowy, określający harmonogram, koszt i sposób realizacji poszczególnych zadań, pozwalających osiągnąć cele założone w strategii.

ZAKRES PRZEDMIOTOWY STRATEGII MARKETINGOWEJ

obejmuje kluczowe obszary:

DIAGNOZA SYTUACJI RYNKOWEJ (ZEWNĘTRZNEJ, WEWNĘTRZNEJ, PROBLEMÓW MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWYCH)

CELE STRATEGICZNE, SEGMENTACJA I WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO, ANALIZA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

IDENTYFIKACJA TOŻSAMOŚCI MARKI (OBECNEJ I ASPIRACYJNEJ), POZYCJONOWANIE, PROJEKTOWANIE STRATEGII

TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA, ZASADY I INSTRUMENTY MARKETINGOWE, KOMUNIKACJA WARTOŚCI MARKI

OPERACYJNY PLAN DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, HARMONOGRAM WDROŻENIA STRATEGII, KOSZTORYS

MONITORING, ANALIZA I OCENA REALIZACJI STRATEGII MARKETINGOWEJ, WSKAŹNIKI MARKETINGOWE

Obserwujesz,

że w działalności Twojej firmy:

 

  •  –  zmieniają się uwarunkowania rynkowe ułatwiające

  •      lub utrudniające realizację celów firmy,

  •  –  pojawiają się nowe technologie,

  •  –  osłabia się pozycja konkurencyjna Twojej firmy,

  •  –  na rynku pojawiają się nowi gracze,

  •  –  zmieniają się potrzeby i oczekiwania klientów,

  •  –  oferta Twojej firmy mało wyróżnia się na rynku,

  •  –  marka firmy i produktów jest mało znana,

  •  –  spada zainteresowanie ofertą firmy,

  •  –  brakuje pomysłów na rozwój oferty firmy,

  •  –  działania promocyjne cechuje niska efektywność,

  •  –  pojawiają się kłopoty z utrzymaniem marży

  •       na odpowiednim poziomie,

  •  –  spada zdolność do realizacji postawionych celów

  •       marketingowych i sprzedażowych,

  •  –  obserwujesz niezrozumienie przez pracowników celów

  •       do jakich dąży firma,

  •  –  wzrasta rotacja pracowników,

  •  –  brak inicjatywy ze strony pracowników (wysoka reaktywność

  •       w zakresie marketingu),

  •  –  wzrasta współczynnik odejść klientów,

  •  –  wzrasta ilość reklamacji.

  •  x

  • Zainwestuj w strategię marketingową

Profesjonalna strategia marketingowa umożliwi Twojej firmie

  • Identyfikację i lepsze wykorzystanie atutów firmy oraz szans rynkowych

  • Wyróżnienie Twojej oferty na rynku oraz rozwój marki

  • Poprawę efektywności wykorzystania i rozwoju zasobów firmy

  • Rozwój relacji z podmiotami otoczenia firmy

  • Skuteczną realizację postawionych celów

  • Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Twojej firmy

Skontaktuj się z nami

Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy