Chcesz poznać…

# mechanizmy behawioralne wpływające na decyzje zakupowe klientów?

# kilkadziesiąt technik cenowych pozwalających zwiększyć zyskowność sprzedaży?

# sprawdzone skuteczne sposoby komunikacji cen sprzyjające poprawie zyskowności?

# sposoby radzenia sobie w sytuacji wojny cenowej?

# kluczowe założenia dotyczące kształtowania długookresowej polityki cenowej firmy?

NAJBLIŻSZA EDYCJE SZKOLENIA:

 

  • Chcesz skorzystać ze szkolenia,

skontaktuj sie z nami

 

 

WINHILL Consulting posiada Znak Jakości Małopolskich Standardów usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES). Jest on gwarancją wysokiej jakości usług, jakie świadczy wyróżniona instytucja szkoleniowa – potwierdza zgodność oferty z potrzebami i oczekiwaniami Klientów, przygotowanie merytoryczne i metodyczne trenerów, rzetelność przekazywanych treści oraz różnorodność form nauczania.

WINHILL Consulting jest w gronie instytucji, w których można realizować bony szkoleniowe, w ramach projektów dofinansowanych z funduszy europejskich.

KLIENT + TELEFON = SUKCES
Czyli jak wdrożyć w firmie efektywną i profesjonalną obsługę klienta przez telefon

  • Zależy Ci na osiąganiu lepszych wyników dzięki profesjonalnej obsłudze klienta przez telefon?

Chciałbyś, aby Twoi pracownicy byli profesjonalni w rozmowach z klientami?

Zależy Ci na nabyciu umiejętności analizy potrzeb klientów i skutecznej prezentacji oferty przez telefon?

NAJBLIŻSZA EDYCJA SZKOLENIA:

Chcesz skorzystać ze szkolenia, skontaktuj się z nami

Dlaczego warto?

 Poznasz pakiet sprawdzonych, użytecznych w praktyce technik telefonicznej obsługi klienta. Podczas warsztatów przetestujesz skuteczne rozwiązania w zakresie sprzedaży przez telefon.

 

TO INWESTYCJA, KTÓRA ZAPROCENTUJE !