Analiza progów rentowności dla nowo powstającej piekarni – case study

Rozpoczynając produkcję jakiegoś wyrobu, rozsądny przedsiębiorca zastanawia się, ile będzie musiał spr... więcej

Analiza rynku krok po kroku

Fundamentem trafnych decyzji menedżerów jest często rzetelna analiza rynku. Lista osiąganych dzięki niej ... więcej

Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy

Kim jest kluczowy klient? Jak zarządzać kluczowymi klientami, żeby w efekcie ten proces wpł... więcej

Jak podnieść swoją wiarygodność w oczach klienta?

Twój poziom wiarygodności wśród klientów stanowi kluczowy czynnik determinujący zdolność przekonywania... więcej

Efektywne zarządzanie cenami zorientowane na zyski firmy

Jedną z kluczowych miar w działalności przedsiębiorstwa jest zysk. Wyznacza on kierunek aktywności firmy ... więcej

Zarządzanie doświadczeniami klientów

Photo source: Na czym polega zarządzanie doświadczeniami klientów? W jaki sposób nimi zarząd... więcej

Nowe zasady dla reklamy zewnętrznej w Nowym Sączu (cz. 1)

Nowy Sącz jako jedno z pierwszych miast w Małopolsce postanowił wdrożyć nowe zasady dotyczące reklamy ze... więcej

10 najczęstszych błędów w zakresie polityki rabatowej

Polityka rabatowa jest newralgicznym obszarem aktywności firmy, który w istotny sposób przekłada się na j... więcej

Budowanie przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku

Zbudowanie względnie trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa jest dla menedżerów jednym z podsta... więcej