W jaki sposób poprawić efektywność firmy dzięki profesjonalnej obsłudze telefonicznej?
Celem szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w pakiet sprawdzonych, użytecznych w praktyce technik telefonicznej obsługi klienta, przekładających się na poprawę efektywności całej organizacji. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną rozwiązania dotyczące zarówno obsługi klienta, jak i sprzedaży przez telefon. Dzięki warsztatowej formie szkolenia uczestnicy będą mogli przećwiczyć zaprezentowane modele i techniki prowadzenia rozmów z klientem.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
8:30 – 9:00 Rejestracja i networking przy kawie
9:00 – 10:30 Moduł 1: Jak mówić żeby być słuchanym? Jak słuchać żeby rozumieć?
10:30 – 10:45 przerwa kawowa
10:45 – 12:15 Moduł 2: „Dzień dobry w czym mogę pomóc?”
czy „Dzień dobry dzwonię z ofertą?”
12:15 – 13:00 lunch
13:00 – 14:30 Moduł 3: Ze skryptem czy bez?
14:30 – 14:45 przerwa kawowa
14:45 – 16:15 Moduł 4: Klienci i ich oczekiwania
16:15 – 16:30 Podsumowanie 1 dnia szkolenia
8:45 – 9:00 Spotkanie przy kawie, przypomnienie głównych zagadnień z 1 dnia
9:00 – 10:30 Moduł 5: „Zimno-Ciepło” – gorące techniki
10:30 – 10:45 przerwa kawowa
10:45 – 12:15 Moduł 6: Sprzedaż, obsługa czy doradztwo przez telefon?
12:15 – 13:00 lunch
13:00 – 14:30 Moduł 7: Jak rozmawiać z „trudnym klientem”?
14:30 – 14:45 przerwa kawowa
14:45 – 16:15 Moduł 8: Umiejętność asertywnego komunikowania się z klientem
16:15 – 16:30 Podsumowanie całego szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, podczas których stosowane są zróżnicowane metody pracy z uczestnikami: analiza przykładów, case studies, zadania indywidualne, zadania w grupach, dyskusja, burza mózgów. Podczas dwudniowej pracy wykorzystywane są także prezentacja i dodatkowe materiały. Omawiane są przypadki dotyczące różnych branż oraz grup docelowych (B2C i B2B) i podmiotów o różnej skali działania.
Trener Obsługi Klienta z praktyczną znajomością specyfiki pracy call center i obsługi klienta. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, od kilku lat związany jest z polskim rynkiem telekomunikacyjnym. W tym czasie prowadził szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, telesprzedaży i oferowania usług dla call center jednego z największych telekomów w Polsce, z którym stale współpracuje. Wspiera różne organizacje we wdrażaniu standardów profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, opracowuje i wdraża profesjonalne procedury operacyjne i jakościowe. Poza działalnością szkoleniową, monitoruje jakość obsługi klienta na infolinii przychodzącej oraz odpowiada za podnoszenie standardu obsługi klienta i wdrożenia nowych pracowników call center.
WINHILL Consulting posiada Znak Jakości Małopolskich Standardów usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES). Jest on gwarancją wysokiej jakości usług, jakie świadczy wyróżniona instytucja szkoleniowa – potwierdza zgodność oferty z potrzebami i oczekiwaniami Klientów, przygotowanie merytoryczne i metodyczne trenerów, rzetelność przekazywanych treści oraz różnorodność form nauczania.
WINHILL Consulting jest w gronie instytucji, w których można realizować bony szkoleniowe, w ramach projektów dofinansowanych z funduszy europejskich.