Celem szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w pakiet sprawdzonych, użytecznych w praktyce, skutecznych taktyk cenowych umożliwiających poprawę zyskowności sprzedaży. Będzie to możliwe dzięki lepszemu zrozumieniu zachowań nabywczych klientów i efektów wpływających na ich decyzje zakupowe oraz uwzględnieniu trendów rynkowych. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną zarówno rozwiązania przekładające się na wyniki firmy w krótkim okresie, jak i zasady oraz elementy procesu kształtowania długookresowej polityki cenowej.
Podczas szkolenia:
8:45 – 9:00 Rejestracja i networking przy kawie
9:00 – 10:30 Moduł 1: Kształtowanie polityki cenowej – wprowadzenie
10:30 – 10:45 przerwa kawowa
10:45 – 12:15 Moduł 2: Zachowania nabywcze klientów – wybrane problemy
12:15 – 13:00 lunch
13:00 – 14:30 Moduł 3: Psychologia sterowania cenami cz. 1
14:30 – 14:45 przerwa kawowa
14:45 – 16:15 Moduł 4: Psychologia sterowania cenami cz. 2
16:15 – 16:30 Podsumowanie 1 dnia szkolenia
8:45 – 9:00 Spotkanie przy kawie, przypomnienie głównych zagadnień z 1 dnia
9:00 – 10:30 Moduł 5: Jak zarabiać na strategii „za darmo”?
10:30 – 10:45 przerwa kawowa
10:45 – 12:15 Moduł 6: Optymalizacja polityki rabatowej – wybrane problemy
12:15 – 13:00 lunch
13:00 – 14:30 Moduł 7: Problem utowarowienia i wojny cenowe
14:30 – 14:45 przerwa kawowa
14:45 – 16:15 Moduł 8: Długookresowe kształtowanie polityki cenowej
16:15 – 16:30 Podsumowanie całego szkolenia
Podczas szkolenia stosowane są zróżnicowane metody pracy z uczestnikami: analiza przykładów, case studies, zadania indywidualne, zadania w grupach, dyskusja, burza mózgów. Podczas dwudniowej pracy wykorzystywane są także prezentacja i dodatkowe materiały. Omawiane są przypadki dotyczące różnych branż oraz grup docelowych (B2C i B2B), różnych kanałów sprzedaży i podmiotów o różnej skali działania.
Menedżer, wykładowca, doradca i trener biznesu w obszarze marketingu i sprzedaży, z dwudziestokilkuletnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach tworzyw sztucznych dla budownictwa, turystycznej, cukierniczej, edukacyjnej, budowlanej, szkoleniowo-doradczej. Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Lubi tworzyć, inspirować, zdobywać i pomagać. Wspiera przedsiębiorstwa w optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Założyciel WINHILL Consulting. W działalności szkoleniowo-doradczej koncentruje się na marketingu strategicznym, brandingu i pricingu. Autor kilkudziesięciu publikacji, cykliczne publikacje m.in. w magazynach: Szef Sprzedaży, Finanse i Controlling, As Sprzedaży, Controlling i Rachunkowość Zarządcza. Członek Polish Society for Training & Development.
WINHILL Consulting posiada Znak Jakości Małopolskich Standardów usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES). Jest on gwarancją wysokiej jakości usług, jakie świadczy wyróżniona instytucja szkoleniowa – potwierdza zgodność oferty z potrzebami i oczekiwaniami Klientów, przygotowanie merytoryczne i metodyczne trenerów, rzetelność przekazywanych treści oraz różnorodność form nauczania.
WINHILL Consulting jest w gronie instytucji, w których można realizować bony szkoleniowe, w ramach projektów dofinansowanych z funduszy europejskich.